Navigace po stránce

Víte, že ...

Pampeliška (Taraxacum) obsahuje vitamin A. List pampelišky obsahuje více betakarotenu než mrkev, rovněž květ je bohatý na karotenoidy. Obsahuje i vitamin B, C a D, který vedle pampelišky obsahuje z rostlin už jen kopřiva, petržel, oves, avokádo a houby. Při dnešních pokusech prováděných v Japonsku a USA na myších bylo pozorováno, že pampeliška působí proti rakovině a má vliv na imunitu. Taraxacum je rovněž výborný homeopatický lék na žaludeční a žlučníkové záchvaty a na bolesti hlavy žaludečního původu. Doporučuje se na jaře k detoxikaci jater a žlučníku v ředění 5 CH 2x denně 5 granulí.

Reklama: Viburcol pro klidné dítě

Naši partneri

Logo HLA
Logo Studium Homeopatie

Sladké sny...

Autor: MUDr. Jaroslav Čupera

Máte malé dítě a už si ani nepamatujete, kdy jste se dobře vyspali? Hledáte stále cesty, jak dosáhnout toho, aby vaše dítko konečně spalo a vy jste mohli načerpat tolik potřebnou energii? 10 tipů pro klidný spánek vašeho dítěte a tedy i váš autora Daleen Tottenze z dubnového čísla časopisu The South African Journal of Natural Medicine pro vás přeložil MUDr. Jaroslav Čupera...

Ilustrační foto
Zdroj: Lucie Nestrašilová

1. Nastavte a přesně dodržujte režim spánku. Dávejte děti do postele a probouzejte je každý den ve stejnou hodinu.

2. Když děti vystavíte po ránu jasnému světlu, energetizujete je a připravíte je tak na produktivní den. Když se blíží čas spánku, ztlumte světla, do obývacího pokoje, do koupeny a eventálně i na chodbu umístěte noční světla pro případ nočního probuzení dítěte.

3. Děti potřebují pravidelné cvičení. Ranní cvičení venku pomůže dětem tím, že je vystavíte dennímu světlu, které potřebují pro nastavení svých biologických hodin. Vyhněte se energickému cvičení a divokým hrám před spaním, obzvláště pokud mají děti potíže s usínáním.

4. Zaveďte relaxační postup s ukládáním do postele s tím, že dětem ponecháte čas na odpočinek či „zvolnění tempa“ a přečtete pohádku.

5. Vytvořte příjemné, pohodlné prostředí na spaní, které prosté všech rušivých elementů. Používejte bavlněné povlečení a lůžkoviny.

6. Odstraňte z dětské ložnice všechny stimuly běžné pro denní aktivity. Použijte měkké barvy a odstraňte všechnu elektroniku jako jsou televizory a počítače.

7. Vyhněte se večernímu podávání nápojů s kofeinem či čokolády.

8. Vyhntěte se objemným jídlům a větším množstvím tekutin před uložením do postele.

9. Pokud si myslíte, že problém s usínáním může pramenit z dlouhého spánku přes den, zvažte jeho vynechání. To ale hodně závisí na věku dítěte.

10. Bylinné koupele, čaje, polštářky na spaní či aromaterapie vám můžou též napomoci.
 

Reklama: Oscillococcinum - Novinka - Výhodné rodinné balení!

Upozornění: Informace o homeopatické léčbě akutních i chronických nemocí publikované na stránkách svethomeopatie.cz mají pouze informační a vzdělávací charakter. V žádném případě nenahrazují osobní konzultaci v ordinaci praktického lékaře/pediatra nebo osobní konzultaci v homeopatické poradně.

MUDr. Jaroslav Čupera

Autor: MUDr. Jaroslav Čuperalékař, odborník v homeopatii, člen HLA

"Homeopatii jsem začal studovat ještě jako student medicíny a tak tato jedinečná léčebná metoda doprovází celou moji kariéru lékaře. Používám ji denně k prospěchu své rodiny i pacientů při léčení nejrůznějších potíží, vážných i méně vážných, a díky své specializaci v intenzivní medicíně vím, že takto mohu pomoci i pacientům v nejvážnějších stavech. Homeopatie je šetrná, ekologická, univerzální a především účinná, což prokazují i nesčetné vědecké studie."
 

Mohlo by vás také zajímat:
Reklama: Homeopatická lékařská asociace

Tento text byl zobrazen / vytisknut z webu Svět Homeopatie, s.r.o. (http://www.svethomeopatie.cz) dne 23.4.2019 10:10

COPYRIGHT © 2010 - 2019 Svět Homeopatie All rights reserved.
Kopírování a šíření materiálů je možné pouze se souhlasem provozovatele webu, Homeopatické lékařské asociace (redakce@svethomeopatie.cz).
Mobilní verze